logo

Pole Dance

Co to jest Pole Dance?

Dowiedz się jak piękny może być sport

Pole Dance to specyficzne połączenie tańca, sztuki, sportu i rekreacji ruchowej. Bywa określany również jako pole fitness, pole fit, pole acrobatics czy aerial pole. Zawiera w sobie wiele elementów z baletu, akrobatyki, gimnastyki i fitnessu. Dzięki tej unikalnej formie tańca możesz zwiększyć siłę, kształtować prawidłową postawę, poprawić koordynację ruchową i elastyczność ciała. Zajęcia tego typu wyzwalają adrenalinę oraz poprawiają kondycję, ponadto taniec ten doskonale rzeźbi sylwetkę oraz wzmacnia całe ciało, ze szczególnym naciskiem na siłę i wytrzymałość mięśniową.

Pole Dance jest to świetny sposób na spalanie zbędnych kalorii: początkujący podczas zajęć pole dance mogą spalić pomiędzy 290 a 400 kalorii na godzinę, a kursant na poziomie zaawansowanym nawet do 700 kalorii. Jest to także świetna zabawa . W miarę postępów, przekonasz się, że jesteś w stanie zrobić coraz więcej figur na rurze, cały czas zwiększając swoją siłę, kondycję i koordynację.

Dodatkowo forma tańca to świetny sposób na wyrażanie swoich emocji, jak również budowanie pewności siebie, dzięki rosnącej świadomości możliwości własnego ciała.

Pole Dance jest to świetny sposób na spalanie zbędnych kalorii: początkujący podczas zajęć pole dance mogą spalić pomiędzy 290 a 400 kalorii na godzinę, a kursant na poziomie zaawansowanym nawet do 700 kalorii. Jest to także świetna zabawa . W miarę postępów, przekonasz się, że jesteś w stanie zrobić coraz więcej figur na rurze, cały czas zwiększając swoją siłę, kondycję i koordynację.

Dodatkowo forma tańca to świetny sposób na wyrażanie swoich emocji, jak również budowanie pewności siebie, dzięki rosnącej świadomości możliwości własnego ciała.

Opis zajęć

Tylko u nas pierwsze zajęcia gratis!

Zajęcia Pole Dance rozpoczynają się rozgrzewką oraz dynamicznym rozciąganiem ciała, w celu przygotowania stawów i mięśni do wysiłku. Wykonujemy kilka ćwiczeń wzmacniających brzuch, pośladki, plecy i całe ciało.

Kolejnym krokiem jest ćwiczenie nowych figur i powtarzanie już poznanych, podczas których ciało intensywnie pracuje. Następnym elementem jest łączenie poszczególnych figur w całość i powtarzanie układu – w ten sposób pracujemy również nad kondycją.

Ostatnim etapem ćwiczeń jest rozciąganie mięśni, co zwiększa zakres ruchów ciała, ułatwia codzienne czynności i poprawia samopoczucie. W zależności od indywidualnych potrzeb grupy, ćwiczenia choreografii mogą odbywać się co drugie zajęcia.

Na zajęciach obowiązuje wymagany strój:
Długie dresy lub legginsy, krótkie spodenki lub majtki – bokserki pod spodem, sportowy stanik do ćwiczeń lub obcisła koszulka, którą można podwinąć do góry, bluza.

Występują 3 poziomy zaawansowania:

  1. Poziom podstawowy Beginner – Podczas tego poziomu uczymy się obycia z rurą, obrotów wokół rury, używając dwóch i jednej ręki, wariacji obrotów, wstawania z podłogi, wchodzenia na rurę i siedzenia na niej. Pracujemy nad delikatnością wykonywanych ruchów, angażując mięśnie do pracy.
  2. Poziom średnio – zaawansowany Intermediate – Na tym poziomie uczymy się trudniejszych obrotów, figur odwróconych głową w dół, oraz innych figur nad podłogą wymagających większej siły i balansu niż na poziomie podstawowym. Zwiększamy intensywność rozciągania i ćwiczeń wzmacniających ciało.
  3. Poziom zaawansowany Advanced – wymaga zwiększonej kontroli nad swoim ciałem i poczucia równowagi. Na tym poziomie trenujemy wytrzymałość mięśni i ich wydolność, tak aby wykonać jak najwięcej trików podczas jednego combo, oraz uczymy się nowych figur, wymagających zwiększonej siły i elastyczności.